پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ 
مدیر روابط عمومی آبفای کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
رسانه های استان آثار خود را به جشنواره نیرو و رسانه ارسال كنند


 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  نگهدار معادیجو به برگزاری دومین  جشنواره نیرو  و رسانه اشاره کرد و گفت: این جشنواره از  سوی وزارت نیرو و به منظور  اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده انجام می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: برای این دوره از جشنواره محور‌هایی از قبیل: "تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق"، "تجربیات موفق سازگاری با کم آبی در حوزه‌های کشاورزی"، "توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب و برق"، "مهاجرت‌های ناشی از تغییر اقلیم و پایداری سکونتگاه‌ها در این شرایط" و همچنین "آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم" در نظر گرفته شده است.
معادیجو عنوان کرد: "تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم"، "مدیریت تامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم"، "اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم"، "تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالش‌های اجتماعی – اقتصادی در توسعه پایدار و تاب‌آوری جامعه"، "کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایران و کاهش تنش‌های ناشی از ازدیاد جمعیت"، "پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم" و همچنین "وقوع سیلاب‌های بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم" از دیگر محور‌های دومین جشنواره نیرو و رسانه است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای این دوره از جشنواره نیرو و رسانه رشته‌هایی از قبیل: تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک، صفحه آرایی و موشن گرافی در نظر گرفته شده است.
وی زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را یکم تا ۳۰ مهرماه امسال دانست و افزود: بازه زمانی انتشار آثار بایستی از اول فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، و دیداری و شنیداری باشد که علاقه‌مندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه می‌توانند به وب سایت این جشنواره به نشانی www.pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.
معادیجو از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی خواست تا با ارسال آثار خود به دبیرخانه و سایت  مورد نظر در این در این جشنواره حضور یابند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0