پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ 
صبح امروز صورت گرفت
برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌های فنی تخصصی بهره‌برداری شركت آب و فاضلاب استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و صبح امروز مراسم  آغازین مسابقات مهارتهای فنی تخصصی بهره برداری شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد در محل ایستگاه پمپاز آب امام سجاد یاسوج برگزار شد.

فیض اله پاسره در ابتدای این آیین با اشاره به اهمیت اجرای این سری مسابقات در بالا بردن سطح دانش  و مهارت واحدهای عملیاتی آب و فاضلاب اظهار کرد:  از سوی  دیگر در این مسابقات  تبادل تجربیات بین واحدهای  نصب انشعاب و  اتفاقات صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه  و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در سطح شرکت های  آب و فاضلاب شهری را باید  به فال نیک بگیریم، تصریح کرد: اولین دوره این مسابقات در سطح کشور و مراکز استان ها می تواند زمینه ساز مشارکت  واحدهای مختلف را فراهم آورد.

در ادامه نیز طهمورث گودرزی عنوان کرد: اولین دوره مسابقات مهارتهای فنی تخصص بهره برداری به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد در  دو حوزه آب  و مدار فرمان برق انجام می گیرد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: در  این دوره از مسابقات سه گروه در حوزه آب و سه گروه نیز د رحوزه مدار  فرمان از شهرهای یاسوج،  دوگنبدان و لیکک شرکت کرده اند.

وی افزود: این مسابقات مرحله مقدماتی محسوب می شوند و  و گروه های منتخب در هر یک از بخش ها به مرحله  منطقه ای اعزام خواهند شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0